Jak nastartovat den

11.03.2018

I neděle může být produktivní. V mém případě dokonce musí. Jak jste na tom Vy? :)


Pokud studujete, pracujete, něco tvoříte, něco zakládáte, cokoliv takového, určitě znáte ten pocit, kdy se na vás všechno valí. Máte pocit, že nestíháte a každou volnou chvilku považujete za prokrastinaci. Já tenhle pocit znám moc dobře a upřímně ho nesnáším! Říká se přeci 8-8-8, teda 8 hodin spánku, 8 hodin práce a 8 hodin na jídlo a zábavu. Tak jaká prokrastinace?

Dost dlouho jsem s tím sama v sobě bojovala. A pak jsem si vzpomněla na svůj maturitní ročník, který byl jedním velkým TO DO listem a nechala se inspirovat sama sebou - tedy - mým starým já! 

Přináším několik tipů, jak si já osobně zpříjemňuji ráno a zároveň hezky startuji svůj den - třeba zrovna tenhle nedělní. Tak příjemné čtení, moji milí.

°1. (Ne)budík

Úplně nejlepší variantou je samozřejmě vzbudit se samovolně, bez budíku a ve chvíli, kdy si tělo řekne. Je mi ale jasné, že noční sovy protočily oči, a tak si večer před ulehnutím nastavte budík. A nezamačkávat! :)

Mě se to dneska nějakým zázrakem podařilo v 7! 

°2. Postel

Neustlaná postel mě neustále volá, pobízí a láká. Takže hned po probuzení stelu!

°3. Mířím do koupelny

Tady fotky nebudou. Znáte to - záchod, zuby, sprcha, obličej...:D

°4. Voda s citronem

Dřív bych si ranní vstávání nedovedla představit bez hrnku zeleného čaje či kafe. Poslední dobou se s tím snažím něco dělat a ranní kofein jsem nahradila teplou vodou s citronem či pomerančem. Pěkně to nakopne organismus, a navíc, pomáhá při redukci váhy. Jackpoint!

°5. Snídaně

Na neděli mám nejradši snídaně! Je trošku víc času než obvykle, a tak se snažím vymýšlet nové recepty a dát si práci s jejich přípravou. Dnes jsem zvolila svůj oblíbený chlebík s avokádem a ztraceným vajíčkem. Příprava je to nenáročná a výsledek stojí za to. 

°6. TO DO list

Nestydím se říct, že jsem na TO DO listech doslova závislá. Nedokážu bez nich přežít jediný pracovní týden. Nepotřebujete na to žádné speciální seznamy, já si vystačím s obyčejným bločkem do kterého si zapisuji a lepím všechny své úkoly a aktivity dne. Máte potom po celý den před očima, co všechno musíte stihnout. Sbohem prokrastinace! Já si ten seriál pustím zaslouženě, můj seznam je odškrtaný!

°7. Hromádky

Mojí hlavní prioritou je teď dopsat českou bakalářku a naučit se na francouzské zkoušky, které se nezadržitelně blíží. Abych před sebou stále viděla, co musím udělat, ráda si na zemi tvořím hromádky. Vyskládám si sešity, knížky a poznámky, a stále si tak připomínám, co všechno bych měla v nadcházejících dnech otevřít. 

Nemusí jít ale nutně o učení. Můžou to být knížky, které chcete přečíst, oblečení, které si nechcete zapomenout obléknout, cokoliv!

°8. Článek

No, a pak už konečně usedám k notebooku a pouštím se do psaní článku, je neděle! 

Doufám, že se vám moje tipy líbily a třeba se necháte lehce inspirovat.

Omlouvám se, za nekvalitu fotek, ale bohužel foťák jede poslední turné.

Já se jdu pustit do plnění TO DO listu a vy si užijte ničím nerušenou březnovou neděli.

Ahoj za týden! :)

(Kontaktní formulář v případě, že by si mi chtěl/a nechat komentář a nechce se ti zveřejňovat tvůj FB profil :) )

Datum: 11.03.2018 08:45

Jméno : Zidozimeka

Zpráva: Veľmi ma tento článok potešil! Hneď ráno ako som vstala prečítala som si ho a vedela čo budem dnešný deň robiť.. Ďakujem za inšpiráciu..

Odpověď: To mě moc těší, přeji hezkou produktivní neděli! :) B.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky