Mami, tati a vy všichni ostatní

18.11.2017

Ahoj mami, ahoj tati, ahoj vy všichni!

Omlouvám se, že jsem takovou dobu nechala blog ležet ladem a chladem (říká se to tak? No, asi spíš ne, ale čeština mi nějak nejde poslední dobou ><). Všechno se točí kolem školy a mé marné snahy zhubnout, takže nebyl čas napsat ani řádku. (Marná snaha to asi bude proto, že jsem dneska snědla 10 Oreo sušenek. Jsem Č.U.N.Ě.) Učitelé nám tu dávají zabrat, navíc je to všechno jenom francouzsky, takže mi to trvá desetkrát déle než ostatním. 

Už ani na žádné výlety nejezdíme. Za měsíc máme totiž zkouškový týden. Není to jako u nás, když si zkoušky rozložíte na měsíc a půl. Tady na ně máte jenom jeden pokus a všechny jsou namáčknuté během pěti dní. Už se na ně připravujeme, nejen já, ale všichni. Město je prázdné, do barů nikdo nechodí, protože všichni sedí na zadku a něco se učí. (Kromě jihoameričanů a Španělů, ale to je zase jiný příběh...)

Neboj mami, jíst stíhám, koupila jsem si konečně mixér, tak mixuju jedna radost. Smoothie a polívky teď asi budu jíst pořád. Oreo sušenky už ne, přísahám!

Taky jsme s naší Asociací, ve které dobrovolničím, prodávali dortíky. Taky jsem pekla, naše větrníčky. Koukněte, mami a vy všichni ostatní, dolů na obrázky, jak se mi povedly! 

Hrozně ráda bych vám povyprávěla nějaký příběh, co se mi tu stal, ale ono se toho cestou z pokoje do kuchyně, nebo na záchod, moc nestane. 

Ale! Slíbila jsem si, že si začnu články víc plánovat a přijdu zase s něčím originálním, nebo přinejmenším vtipným.

A teď jdu zpátky k učení, angličtina čeká!

Mějte se, mami, tati a vy všichni ostatní.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky