Můj diář 2018

04.02.2018

Každý z nás má nějakou "úchylku" to nazveme. Tou mojí jsou diáře. Každý rok obcházím knihkupectví a papírnictví, otvírám tisíce druhů, než najdu ten pravý. Ten letošní ukážu v tomhle článku.

Letošní rokem, který bude sám o sobě dost náročný, jsem si splnila dávný sen a pořídila si tenhle extrémně velký diář od značky The Happy Planner.

Zakoupila jsem ho na stránce www.yuppi.cz. Najdete tam všechny možné barvy, druhy, velikosti i doplňky.

Já jsem nakonec zvolila černo-bílo-zlatou kombinaci, protože to je moje asi nejoblíbenější. Velikost jsem vzala tu největší nabízenou, teda 22,8 cm x 28,5 cm.

Pravda, je to do kabelky celkem nepraktické, ale já potřebuju hodně místa na plánování a kabelky taky nemám úplně nejmenší... :D

(Mašličku a křížek jsem si na vrchní stranu přidělala sama, to jenom, abyste se nedivili, že vypadá jinak.)

S diářem jsem naprosto spokojená, má vhodná okýnka na denní i měsíční plánování, což byl můj hlavní požadavek.

Mezi každým měsícem najdete motivační, povzbuzující věty a to vše barevně sladěné do celkového vzhledu.

Diáři dávám 85 ze 100. Body strhávám za, podle mého názoru, přemrštěnou cenu.

D.O.P.O.R.U.Č.U.J.U.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky